Dobra konsumpcyjne
Referencje:
„ Współpraca z firmą IBS Poland spełnia nasze wymagania i oczekiwania, a pracownicy IBS Poland Sp. z o.o. posiadający wieloletnie doświadczenie, wykazali się profesjonalizmem diagnozując nasze potrzeby ‘’.
„ Będąc zadowoleni z jakości usług świadczonych przez IBS Poland polecamy tą firmę jako wiarygodnego, zorientowanego na klienta oraz profesjonalnego dostawcę oprogramowania ”.
RW SWISS AUTOMATION
Sukces przedsiębiorstwa wytwarzającego dobra na potrzeby konsumenta uzależniony jest od właściwie dostarczanych produktów o wysokiej jakości, w odpowiednim czasie i właściwej cenie, utrzymując jednocześnie marginesy dochodu. Jak przedsiębiorstwa mogą odnosić sukcesy w dzisiejszym wysoce konkurencyjnym ogólnoświatowym rynku, kiedy większość ograniczyła przejrzystość procesu a informacje w systemach firmowych ograniczają nam dostęp do opanowania danego przedsięwzięcia?
Sukces przedsiębiorstwa najbardziej zależy od wysokiego poziomu współpracy pomiędzy dostawcami, partnerami, pracownikami i klientami. Rozwiązania 3DExperience mogą pomóc przedsiębiorstwom wytwarzającym dobra konsumenta uczynić konkretny postęp zarówno w poprawie procesu produkcji jak i jakości produktu finalnego, przez wprowadzanie w życie sprawdzonych procesów pracy i technik informacyjnych. Posiadając platformę 3DExperience jesteśmy wstanie stale dostarczyć ciąg nowych pomysłów, utrzymując wysoką jakość nowych szybko rozwijających się produktów, materiałów źródłowych, zarządzania dostawców i nadążać za stale zmieniającymi się wymaganiami klient.
Najważniejsze korzyści
Firmy wiodące w wytwarzaniu dóbr konsumpcyjnych, takie jak: 3M, Procter & Gamble, Trek Bikes i inni, wykorzystują rozwiązania PLM w zakresie:
- Redukcji procesów zachodzących w przedsiębiorstwie wpływających na rozwój produktu poprzez wykorzystanie środowiska konsolidującego etapy procesów wraz z danymi.
- Zmniejszenia kosztów materiałów wejściowych wykorzystywanych w procesie dzięki globalnej specyfikacji materiałowej pozwalającej na utworzenie skuteczniejszych procesów zakupowych.
- Wzrostu jakości produktu, posiadającego opracowane własne standardy produkcji widoczne we wszystkich produktach.
- Redukcji kosztów projektowania we wczesnej fazie rozwoju produktu poprzez tworzenie globalnych wirtualnych zespołów pracy.