Wsparcie techniczne
Referencje:
„ Oferta IBS Poland sprostała naszym wymaganiom. Szczególnie jesteśmy zadowoleni ze wsparcia świadczonego w ramach Service Catalog. Polecamy firmę IBS Poland jako wiarygodnego, zorientowanego na klienta oraz profesjonalnego dostawcę oprogramowania, szkoleń oraz usług wsparcia technicznego”.
Vratislavia Engineering Sp. z o.o.
W ramach dodatkowej usługi oferujemy poszkoleniowe wsparcie techniczne. Istnieje możliwość kontaktowania się z trenerem drogą mailową lub telefoniczną. Udostępniony zostanie również portal internetowy umożliwiający zgłaszanie oraz raportowanie występujących problemów, czy błędów.
Przykładowy zakres wsparcia Technicznego obejmuje:
- KONSULTACJE TECHNICZNE
Wspólne rozwiązywanie istniejących problemów konstrukcyjnych w ramach organizowanych warsztatów, udzielanie porad oraz sugestii w odpowiedzi na pojawiające się pytania.
- WSPARCIE ADMINISTRACYJNE
Instalacja nowych wersji i poprawek dostarczonych przez producenta.