Wsparcie techniczne

Referencje:

„ Współpraca z firmą IBS Poland spełnia nasze wymagania i oczekiwania, a pracownicy IBS Poland Sp. z o.o. posiadający wieloletnie doświadczenie, wykazali się profesjonalizmem diagnozując nasze potrzeby ‘’.


„ Będąc zadowoleni z jakości usług świadczonych przez IBS Poland polecamy tą firmę jako wiarygodnego, zorientowanego na klienta oraz profesjonalnego dostawcę oprogramowania ”.
 

RW SWISS AUTOMATION

W ramach dodatkowej usługi oferujemy poszkoleniowe wsparcie techniczne. Istnieje możliwość kontaktowania się z trenerem drogą mailową lub telefoniczną. Udostępniony zostanie również portal internetowy umożliwiający zgłaszanie oraz raportowanie występujących problemów, czy błędów.

Przykładowy zakres wsparcia Technicznego obejmuje:

  • KONSULTACJE TECHNICZNE

    Wspólne rozwiązywanie istniejących problemów konstrukcyjnych w ramach organizowanych warsztatów, udzielanie porad oraz sugestii w odpowiedzi na pojawiające się pytania.
     
  • WSPARCIE ADMINISTRACYJNE

    Instalacja nowych wersji i poprawek dostarczonych przez producenta.
     
« wróć

Ten serwis wykorzystuje tzw. pliki cookies (ciasteczka) w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Kliknij zgadzam się.