Wsparcie techniczne
Referencje:
,,Pragniemy poinformować, że przygotowane przez Państwa szkolenia cieszyły się uznaniem ze strony naszych pracowników, którzy podkreślali wysoki poziom wiedzy trenerów oraz efektywność prowadzonych zajęć” .
„Szkolenia zostały przygotowane w fachowy sposób, uwzględniając nasze indywidualne wymagania i tym samym spełniając nasze wygórowane oczekiwania ”.
BorgWarner
W ramach dodatkowej usługi oferujemy poszkoleniowe wsparcie techniczne. Istnieje możliwość kontaktowania się z trenerem drogą mailową lub telefoniczną. Udostępniony zostanie również portal internetowy umożliwiający zgłaszanie oraz raportowanie występujących problemów, czy błędów.
Przykładowy zakres wsparcia Technicznego obejmuje:
- KONSULTACJE TECHNICZNE
Wspólne rozwiązywanie istniejących problemów konstrukcyjnych w ramach organizowanych warsztatów, udzielanie porad oraz sugestii w odpowiedzi na pojawiające się pytania.
- WSPARCIE ADMINISTRACYJNE
Instalacja nowych wersji i poprawek dostarczonych przez producenta.