Wsparcie techniczne
Referencje:
,,Potwierdzam, że szkolenie zostało przeprowadzone w sposób spełniający nasze wymagania i potrzeby. Podkreślając wysokie umiejętności i profesjonalizm osób prowadzących to szkolenie, polecam firmę IBS jako partnera do poszerzania wiedzy z zakresu systemów CAD ”.
IZO BLOK S.A.
W ramach dodatkowej usługi oferujemy poszkoleniowe wsparcie techniczne. Istnieje możliwość kontaktowania się z trenerem drogą mailową lub telefoniczną. Udostępniony zostanie również portal internetowy umożliwiający zgłaszanie oraz raportowanie występujących problemów, czy błędów.
Przykładowy zakres wsparcia Technicznego obejmuje:
- KONSULTACJE TECHNICZNE
Wspólne rozwiązywanie istniejących problemów konstrukcyjnych w ramach organizowanych warsztatów, udzielanie porad oraz sugestii w odpowiedzi na pojawiające się pytania.
- WSPARCIE ADMINISTRACYJNE
Instalacja nowych wersji i poprawek dostarczonych przez producenta.