Dobra konsumpcyjne

Referencje:

,,Pragniemy poinformować, że przygotowane przez Państwa szkolenia cieszyły się uznaniem ze strony naszych pracowników, którzy podkreślali wysoki poziom wiedzy trenerów oraz efektywność prowadzonych zajęć” .

„Szkolenia zostały przygotowane w fachowy sposób, uwzględniając nasze indywidualne wymagania i tym samym spełniając nasze wygórowane oczekiwania ”.
 

BorgWarner

 Sukces przedsiębiorstwa wytwarzającego dobra na potrzeby konsumenta uzależniony jest od właściwie dostarczanych produktów o wysokiej jakości, w odpowiednim czasie i właściwej cenie, utrzymując jednocześnie marginesy dochodu. Jak przedsiębiorstwa mogą odnosić sukcesy w dzisiejszym wysoce konkurencyjnym ogólnoświatowym rynku, kiedy większość ograniczyła przejrzystość procesu a informacje w systemach firmowych ograniczają nam dostęp do opanowania danego przedsięwzięcia?
Sukces przedsiębiorstwa najbardziej zależy od wysokiego poziomu współpracy pomiędzy dostawcami, partnerami, pracownikami i klientami. Rozwiązania 3DExperience mogą pomóc przedsiębiorstwom wytwarzającym dobra konsumenta uczynić konkretny postęp zarówno w poprawie procesu produkcji jak i jakości produktu finalnego, przez wprowadzanie w życie sprawdzonych procesów pracy i technik informacyjnych. Posiadając platformę 3DExperience jesteśmy wstanie stale dostarczyć ciąg nowych pomysłów, utrzymując wysoką jakość nowych szybko rozwijających się produktów, materiałów źródłowych, zarządzania dostawców i nadążać za stale zmieniającymi się wymaganiami klient.

Najważniejsze korzyści

Firmy wiodące w wytwarzaniu dóbr konsumpcyjnych, takie jak: 3M, Procter & Gamble, Trek Bikes i inni, wykorzystują rozwiązania PLM w zakresie:

  • Redukcji procesów zachodzących w przedsiębiorstwie wpływających na rozwój produktu poprzez wykorzystanie środowiska konsolidującego etapy procesów wraz z danymi.
  • Zmniejszenia kosztów materiałów wejściowych wykorzystywanych w procesie dzięki globalnej specyfikacji materiałowej pozwalającej na utworzenie skuteczniejszych procesów zakupowych.
  • Wzrostu jakości produktu, posiadającego opracowane własne standardy produkcji widoczne we wszystkich produktach.
  • Redukcji kosztów projektowania we wczesnej fazie rozwoju produktu poprzez tworzenie globalnych wirtualnych zespołów pracy.
     
« wróć

Ten serwis wykorzystuje tzw. pliki cookies (ciasteczka) w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Kliknij zgadzam się